Automatisch je online bedrijfsinformatie bijwerken met Bedrijfsvermeldingen

Hoe zoek je een nieuw restaurant in de buurt? De meeste mensen zoeken online. Daarom is het zo belangrijk dat je adres, contactmogelijkheden en openingstijd makkelijk te vinden zijn op online platformen. En dat die informatie ook klopt! Met goede, bijgewerkte informatie kan je bedrijf als lokaal zoekresultaat opduiken in Google.

Al die platformen steeds bijwerken als er iets verandert is nogal een tijdvreter. Zeker als het platformen zijn die je verder niet of nauwelijks gebruikt. Daarom voegen we de nieuwe Bedrijfsvermeldingen toe voor Grow en Unlimited pakketten. Bewerk je informatie vanuit je website en je vermeldingen worden automatisch bijgewerkt op meer dan 10 online platformen zoals Facebook en Google.

Bedrijfsvermeldingen: de nieuwe generatie Gouden Gids

Je vindt de Bedrijfsvermeldingen in je Jimdo Dashboard en kunt ze gebruiken om met een klik meer dan 10 platformen bij te werken. Daar zitten bijvoorbeeld Google Maps, Google MijnBedrijf, Bing, Facebook en FourSquare bij. Voeg foto’s en een logo toe om al je profielen ook met beeldmateriaal te verzorgen.

Bedrijfsvermeldingen hebben we ontwikkeld in samenwerking met Uberall, dat location marketing online makkelijk en consequent maakt. Dat zorgt voor een betere vindbaarheid in zoekmachines, laat je professioneler overkomen en maakt je goed zichtbaar voor de juiste klanten.

Je kunt Bedrijfsvermeldingen gebruiken in je Unlimited-pakket of als aanvulling bij een Grow-pakket.

  1. Log in en kies in je Dashboard voor Bedrijfsvermeldingen.
  2. Voeg dan je bedrijfsinformatie toe en klik op “Alle platformen bijwerken”.
  3. Zak wat onderuit in je stoel terwijl we al je informatie voor je bijwerken.

Bedrijfsvermeldingen maken in Jimdo

Wat zijn de voordelen voor je bedrijf?

Bedrijfsvermeldingen helpen op een paar manieren bij je online marketing strategie:

  • Word gezien door de juiste klanten. Help klanten om je bedrijf te vinden op Facebook, Google, kleinere platformen en kaarten van navigatiediensten.
  • Verbeter je vindbaarheid. Betrouwbare gegevens zijn belangrijk als je hoog in Google wilt komen. Als je bedrijfsinformatie overal klopt, is de kans groter dat klanten je te zien krijgen als je naar een bedrijf als dat van jou zoeken.
  • Verzamel links naar je website. Als grote platformen met veel bezoekers een link naar je website maken, herkent Google die link als een positief signaal.
  • Bespaar tijd. Met Bedrijfsvermeldingen kun je al je informatie beheren op een plek — je website. Zo hou je tijd over voor je eigenlijke werk.
  • Verhoog je omzet. Als meer bezoekers je bedrijf vinden, betekent dat ook meer mensen die overwegen om bij je te kopen.
  • Hou controle over je bedrijfsinformatie. Je kunt verkeerde informatie over je bedrijf makkelijk verbeteren en nuttige details toevoegen zodat klanten je vinden.

Kan ik zien hoe goed mijn Bedrijfsvermeldingen werken?

Ja, dat kun je! Met de Statistieken voor Bedrijfsvermeldingen hou je in de gaten hoe bezoekers je hebben gevonden en via welk platform ze naar je site kwamen. De cijfers laten zien welke platformen al veel verkeer naar je site brengen en waar je nog kunt groeien. Krijg je bijvoorbeeld veel bezoekers via Google, dan werkt je SEO waarschijnlijk goed. Stuurt Facebook mensen naar je site, dan kun je dat gebruiken als basis voor je social media strategie.

Je vindt de cijfers op je Dashboard bij Statistieken > Bedrijfsvermeldingen.

Of je je Bedrijfsvermeldingen nou automatisch bijwerkt via je Dashboard of ze allemaal één voor één aanpast, het is belangrijk om zelf controle te houden over je bedrijfsinformatie online. Check dus of je adres, openingstijden en contactmogelijkheden niet verouderd zijn, niet alleen op je website, maar overal op internet.